Office Manager (24 uur)

Impact maken met jouw organisatiekracht! Per direct zoeken wij een Office Manager.

De BuzinezzClub Foundation ondersteunt jongeren (16-35 jaar) en nieuwkomers (16-45 jaar) met programma’s die hen helpen bij het vinden van werk, opleiding of het starten van een onderneming. Onze methodiek is wereldwijd geprezen als best practice door de VN, en wij zetten ons in voor duurzame maatschappelijke impact.

Iedereen kansrijk! Dat is ons doel.

De BuzinezzClub

De BuzinezzClub Foundation ondersteunt jongeren (16-35 jaar) en nieuwkomers (16-45 jaar) met programma’s die hen helpen bij het vinden van werk, opleiding of het starten van een onderneming. Onze methodiek is wereldwijd geprezen als best practice door de VN, en wij zetten ons in voor duurzame, maatschappelijke impact.

Iedereen kansrijk! Dat is onze missie.

In 2024 groeiden we 99% naar 1.460 nieuwe members en de komende drie jaar willen we naar 5.000 nieuwe members per jaar groeien.

De functie:

De Office Manager is de spil van de organisatie en zorgt voor een soepel verloop van de dagelijkse kantooractiviteiten. Naast algemene kantoororganisatie, is de Office Manager ook verantwoordelijk voor het coördineren van het sollicitatieproces (inclusief werving en selectie), het beheer van facilitaire zaken, organisatie van evenementen en de ondersteuning van het managementteam bij afwezigheid van de PA. De Office Manager fungeert als verbindende schakel tussen verschillende afdelingen en externe relaties, en draagt bij aan een professionele, georganiseerde en gastvrije werkomgeving.

Algemene kantoororganisatie

• Coördineren van dagelijkse kantooractiviteiten en werkprocessen

• Aanspreekpunt voor interne medewerkers en externe leveranciers

• Beheer van kantoorartikelen, postverwerking en algemene administratieve ondersteuning

Sollicitantenproces / Werving & selectie

• Coördineren van het gehele sollicitatieproces: vacatureplaatsing, eerste selectie, inplannen van gesprekken

• Onderhouden van contact met kandidaten en bureaus

• Ondersteuning bij on-boarding van nieuwe medewerkers (welkomstpakket, introductie, IT-faciliteiten)

Facilitair beheer

• Coördineren van onderhoud en contact met leveranciers (schoonmaak, IT, gebouwbeheer)

• Zorgen voor een representatieve en veilige werkomgeving i.s.m. HR medewerker

• Inkoop van kantoor- en facilitaire benodigdheden

• Bijhouden en beheren van contracten en serviceafspraken

Evenementenorganisatie

• Organiseren van interne en externe evenementen zoals personeelsbijeenkomsten, teamuitjes of klantenbijeenkomsten i.s.m. de feestcommissie en Community Manager

• Coördinatie van locatie, catering, uitnodigingen en draaiboeken

• Aanspreekpunt op locatie tijdens evenementen

Ondersteuning van het management – bij afwezigheid van de PA.

• Agendabeheer, plannen van vergaderingen en bewaken van deadlines

• Voorbereiden van vergaderstukken en notuleren van overleggen

• Verzorgen van communicatie en correspondentie namens het management

• Opvolgen van actiepunten en signaleren van knelpunten

Dankzij jouw inzet kunnen we nog sneller groeien. We zijn toonaangevend op het gebied van werkloosheidbestrijding, maar willen nog véél meer bereiken. De Buzinezzclub heeft momenteel 3 vestigingen en veel verschillende samenwerkingsverbanden. Met de Werkclub zijn we actief in Rotterdam en gaan we uitbreiden naar de regio Brainport. Samen met het team op het servicekantoor bouw je aan een betere toekomst voor álle Nederlanders. Bij de clubs ben je een cruciale spil in een team van gedreven jonge mensen.

Functie-eisen:

  • Je hebt HBO denk- en werkniveau of minimaal een HBO diploma;

  • Je wilt maatschappelijk het verschil maken staat achter onze kernwaarden: ondernemend, persoonlijk en optimistisch (alles kan ;-);

  • Je steekt graag je handen uit de mouwen;

  • Je kunt veel taken naast elkaar aanpakken en ordenen;

  • Je bent flexibel en kan omgaan met taken die plotseling tussendoor komen;

  • Je vind het prettig om jouw collega’s te ondersteunen en te assisteren waar nodig;

  • Je hebt oog voor detail;

  • Je hebt een rijbewijs (must).

Dit kunnen we jou bieden:

  • Een functie voor 24 uur, met als hoofdkwartier het servicekantoor in hartje Rotterdam naast CS;

  • Een contract van 7 maanden met zicht op verlenging;

  • Inschaling op basis van opleidingsniveau en CAO Sociaal Werk schaal 6 € 2.773,- tot € 3.086,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek);

  • IKB (Individueel Keuzebudget) van 17% per maand (bovenop jouw bruto maandsalaris) waarmee je een deel van jouw arbeidsvoorwaarden zelf kunt samenstellen. Je kunt het budget bijvoorbeeld uitbetalen als extra inkomen of besteden aan het kopen van extra verlof;

  • Pensioenopbouw bij PFZW (Pensioenfonds Zorg & Welzijn);

  • Zelfverantwoordelijkheid en korte communicatielijnen met een prettige en informele werksfeer;

  • Je bouwt aan een inclusiever, socialer Nederland!

Geïnteresseerd?

Solliciteer direct en stuur jouw CV én motivatiebrief via LinkedIn, onze website of mail naar sollicitaties@buzinezzclub.nl (onderwerp mail: Sollicitatie Office Manager) en richt deze aan onze HR Manager Melissa Storm.